Selection

Selection
  • Blogujeme (1)

Search

Search
29.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Lead conversion optimization - o co se jedná? Vezměme to hezky popořádku. Lead conversion je proces, v rámci kterého se snažíte proměnit lead v platícího zákazníka. Tento proces sestává z nejrůznějších marketingových praktik a strategií,…
28.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Co je lead generation strategie? Jedná se o takovou strategii, která obsahuje kroky a taktiky, které mají za cíl zaujmout zákazníky, kteří mají o vaše produkty či služby zájem a konvertovat je v tzv. leady, tedy osoby…
28.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Funnel strategie je taková strategie, v rámci které se snažíte co nejvíce přizpůsobit vaše marketingová sdělení konkrétní fázi nákupního procesu, ve které se zákazník nachází. Dobrá funnelová strategie je podložena daty,…
28.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Co je získávání B2B zákazníků? Získávání zákazníků nebo také akvizice, je takový proces, v rámci kterého se snažíte přesvědčit vaše potenciální zákazníky ke koupi vašich produktů či služeb. Akvizice zákazníků je velice…
22.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Co je B2B personalizace? Bavíme-li se o B2B personalizaci, bavíme se o přizpůsobování reklam, nabídek a vůbec veškeré komunikace tak, aby odpovídala potřebám vašich B2B zákazníků. V praxi to znamená, že je potřeba se…
6.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Co je B2B lead magnet? B2B lead magnetem se v prostředí digitálního marketingu myslí něco, co společnost nabízí zdarma výměnou za kontaktní údaje potenciálního zájemce o vaše produkty či služby. Slouží tedy ke…
2.Duben 2021, Míša Zákopčaníková
Co je account based marketing? Account based marketing je businessová strategie, v rámci které směřujete veškeré úsilí a kampaně na konkrétní společnosti a osoby v nich. Základem této strategie jsou tedy co nejvíce personalizované…
26.Březen 2021, Míša Zákopčaníková
Co je inbound marketing strategie? Jedná se o takovou strategii, v rámci které se snažíte, aby vás vaši potenciální zákazníci našli. Snažíte se tedy co nejvíce rozšířit povědomí o vaší značce. Jedním z prostředků…
23.Březen 2021, Míša Zákopčaníková
Co je B2B strategie? B2B neboli business-to-business strategie je jakákoliv marketingová, obchodní či obsahová strategie, která je cílená na jinou společnost. Pokud jsou tedy vaše služby či produkty určeny pro další společnosti…
20.Březen 2021, Míša Zákopčaníková
Generování potenciálních zákazníků je proces, ve kterém se snažíte vyvolat zájem o váš produkt či službu. Často se tedy jedná o vytváření kampaní, které přimějí potenciálního zákazníka vyplnit kontaktní formulář. Jakmile na potenciální…
1.Březen 2021, Míša Zákopčaníková
Zvyšování konverzí je proces, v rámci kterého se snažíte co nejvíce zvýšit počet návštěvníků webu, kteří provedli vámi požadovanou akci. Tedy nakoupili váš produkt, či si zažádali o vaši službu. V rámci tohoto procesu…
26.Únor 2021, Míša Zákopčaníková
Co je lead gen? Lead gen, neboli lead generation, je proces identifikace potenciálních zákazníků, kteří již o službu či produkt projevili zájem, a získávání jejich kontaktů.  V online prostředí sběr kontaktů často probíhá…