Selection

Selection
  • Slovníček pojmů (82)
  • Blogujeme (37)
  • Tipy&Triky (4)
  • Nezařazené (1)

Search

Search
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B…
27.Říjen 2022, Blanka Chocová
Zahrajeme si na Shakespeara: „B2B, či B2C? To je, oč tu běží.“ Ale vážně. Množiny B2B a B2C segmentů se v určitých částech překrývají. Kdybychom měli zdůraznit jednu věc, pořád…
18.Říjen 2022, Blanka Chocová
Co je to B2G trh a jaká jsou jeho specifika? Čím se liší od B2G transakce od obchodů v B2B nebo B2C?
17.Říjen 2022, Blanka Chocová
Marketingový buben je naše analogie pro životní cyklus leadu. Když chceme naši práci s leady přiblížit klientům, buben vždy zabere.
5.Říjen 2022, Blanka Chocová
Virální marketing se nejčastěji využívá u nových neznámých značek, ale může zabudovat i u značek již pár let existujících. Přečtěte si více.
1.Říjen 2022, Blanka Chocová
Mějte barvy na své straně. Color marketing pomůže vyvolat emoce a vytvořit asociace, které podpoří vaše prodeje. Přečtěte si více.
10.Září 2022, Blanka Chocová
Ambush marketing, čili parazitování, se většinou objevuje na sportovních či kulturních akcí, kde se parazitující firma prezentuje, aniž by byla sponzorem.
5.Září 2022, Blanka Chocová
To, co se vašim klientům honí v hlavě, vědomě i nevědomě, pomůže odhalit neuromarketing využívající například EEG, fMRI a další techniky.
5.Červenec 2022, Blanka Chocová
O B2B marketingu víme hodně a nebojíme se o něm mluvit. Jak se dělá B2B marketing? Přečtěte si náš pohled.
14.Červen 2022, Blanka Chocová
Co je model AIDA? Čtyřstupňový model působení reklamy, který vás provede od získání pozornosti až ke kýžené akci. Přečtěte si více.
19.Květen 2022, Blanka Chocová
Infiltration marketing klame tělem. Na první pohled se tváří autenticky a přirozeně, při bližším zkoumání je to fake. Přečtěte si více o této marketingové praktice.
20.Duben 2022, Blanka Chocová
Co je CLV a proč ho měřit? Hodnota CLV (customer lifetime value) je důležitá pro posouzení návratnosti investic do marketingu.