Selection

Selection
  • Nezařazené (3)
  • Blogujeme (2)
  • Tipy&Triky (1)

Search

Search
15.Leden 2022, Blanka Chocová
Co je BANT kvalifikace? Především nástroj, který vám pomůže diskvalifikovat leady, které nemají potenciál. Ušetří vám čas i peníze.
23.Prosinec 2021, Jindra Jíra
Naším největším interním projektem byl v roce 2021 redesign Lead Magnetu a nový web. Spojili jsme se se skvělou UX/UI designérkou Hong Anh Duong alias Mišut, která se postarala o…
20.Prosinec 2021, Jindra Jíra
Zakládáte novou firmu? Rozjíždíte nový produkt nebo službu? Pak by Vás mohl zajímat Brand Sprint. Tříhodinový workshop, který vám pomůže stanovit základní stavební kameny vaší značky, a který vám poskytne…
3.Listopad 2021, Jindra Jíra
Že se Vám podařilo vygenerovat určité množství cold leadů nebo prospectů ještě automaticky neznamená, že máte vyhráno. Váš potenciální zákazník sice byl ochotný a připravený zanechat Vám na sebe kontakt,…
2.Listopad 2021, Jindra Jíra
Co jsou Quick Wins? Quick Wins jsou zlepšení, která jsou viditelná, mají okamžitý přínos a lze je dodat rychle. Nejlepší quick wins se také velice snadno implementují, jsou levné, mají…
2.Listopad 2021, Jindra Jíra
Co je MVP (Minimum viable product)? Minimum viable product, česky také minimální životaschopný produkt, je takový produkt, který má dostatečné množství funkcí, aby přilákal zákazníky. Ti si jej následně osvojí…
2.Listopad 2021, Jindra Jíra
Co je POC (Proof of concept)? Jedná se o realizaci určité metody nebo nápadu, abychom si potvrdili jeho proveditelnost či funkčnost a efektivitu. Proof of concept je většinou pouze drobný…
1.Listopad 2021, Jindra Jíra
Co je brand awareness? Brand awareness (česky povědomí o značce) je obecný marketingový pojem, který vyjadřuje, jak velmi jsou zákazníci se značkou či jejími produkty obeznámeni. Jedná se tedy o…
30.Říjen 2021, Jindra Jíra
Zákaznická retence, tedy udržení zákazníka, je schopnost společnosti proměnit své zákazníky v takové zákazníky, kteří se k ní neustále vracejí a opakovaně nakupují její produkty či služby. Zároveň jde o…
23.Říjen 2021, Jindra Jíra
Akvizice zákazníků je proces přivádění a získávání nových zákazníků či klientů pro váš business. Získávání nových zákazníků zahrnuje přesvědčování uživatelů ke koupi vašich produktů či služeb. Velmi důležitým měřítkem tohoto…
19.Říjen 2021, Jindra Jíra
Personalizace e-mailu znamená co největší přizpůsobení e-mailu jeho adresátovi. Místo generického oslovení a sdělení se snažíte být v e-mailu co nejvíce konkrétní a specifičtí – např. v oslovení použijete adresátovo…
14.Říjen 2021, Jindra Jíra
Zákaznická reference je kladné veřejné hodnocení vašeho produktu či služeb, které veřejně publikoval nebo sdílel člověk z jiné společnosti. Jsou důležité zejména pro vaše další potenciální zákazníky, kteří zvažují nákup…