Každý by je chtěl, ale otázka je, kde je hledat a jak je získat. Řeč je o leadech. Lead generation v B2B marketingu není vůbec žádná legrace. A přitom je to právě to, co, nabíjí Váš B2B marketing energií. V Lead Magnetu pro Vás vytváříme a realizujeme kampaně pro dlouhodobé generování nových relevantních obchodních příležitostí a zároveň se staráme o jejich následnou správu.
Pojďme to vzít od začátku. V Lead Magnetu je pro nás „lead“ zcela běžný výraz, něco jako ranní kafe nebo dopravní zácpa. Chápeme, že ne každý to má stejně. Kdo nebo co je tedy lead? Lead je kontakt (konkrétní osoba nebo firma), která má zájem o to, co prodáváte/nabízíte.
Generování leadů si představte jako, když vodíte malé dítě za ruku. Jen s tím rozdílem, že leady nevodíte od hřiště k cukrárně, ale od pasivního sledování Vašich příspěvků na sociálních sítích až po nákup. Naším úkolem v rámci lead generation je vzbudit v takovém člověku zájem a dodat mu dostatečné množství důvodů, které ho přimějí převzít iniciativu a jednat dál.
Leady nestačí jen najít. I když už to samo o sobě může být docela oříšek. Naším úkolem v rámci lead generation je i péče o lead, a to v průběhu celého procesu od nalezení kontaktu až po obchod a následný lead nurturing.
Lead se musí opečovávat. A proto mu dodáme dostatek informací o Vašem produktu či službě. Předáme mu informace, které v něm vzbudí zvědavost, potvrdí představu o Vaší expertíze a přesvědčí ho o tom, že mu budete nejen dodavatelem, ale i dobrým partnerem, se kterým je radost obchodovat. Jakmile je lead „ready-to-buy“, předáme ho Vašim obchodníkům jako kvalifikovaný lead.
Ozvěte se, jaké máte v oblasti lead generation a my zajistíme jejich splnění.