17.Září 2023, Blanka Chocová
Co je důležitější v B2B? Brandová kampaň nebo výkonnostní marketing? Na co zacílit a od čeho očekávat lepší výsledky? Pokud vás toto téma zajímá, čtěte dále.
18.Srpen 2023, Blanka Chocová
Dostatečně ambiciózní a přitom reálná marketingová strategie je alfa a omega úspěchu. Vytvořit ji ale není vůbec jednoduché. Jak na to?
22.Květen 2023, Blanka Chocová
Linkedin reklama může být velmi efektivní a nemusí být ani drahá. Jaké jsou trendy v Linkedin reklamě v roce 2023? Hlásí se i zde o slovo AI?
22.Květen 2023, Blanka Chocová
Troufáme si říct, že marketér, který v dnešní době ještě neslyšel o umělé inteligenci, jako by nebyl. AI (Artificial Intelligence) se řeší na všech frontách, až se to zdá podobně otravné jako…
21.Březen 2023, Blanka Chocová
Co je SERP a proč by měla tato zkratka zajímat každého, kdo má webové stránky? Jak ovlivnit své umístění ve výsledcích vyhledávání na SERP a co je SEO?
18.Březen 2023, Blanka Chocová
Optimalizace SEO je důležitá kvůli umístění ve výsledcích vyhledávání na Googlu, Seznamu aj. Kvalitní umístění přiláká na web „organické“ návštěvníky.
16.Březen 2023, Blanka Chocová
V hledáčku našeho dotazníku, který jsme realizovali na přelomu roku 2022 a 2023, byl B2B marketing 2023. Jak to dopadlo? Co nás překvapilo?
1.Březen 2023, Blanka Chocová
Co to je SEO a jak vám může pomoct ke zlepšení viditelnosti na internetu a umístění ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích?
23.Únor 2023, Blanka Chocová
Co je B2B komunikace a jak její specifika zohlednit v marketingu? Jak se v B2B uplatňuje marketingový trychtýř? Přečtěte si více.
18.Únor 2023, Blanka Chocová
Jak oslovit B2B zákazníky tak, aby je váš marketing opravdu zaujal a nestal se jen šmouhou za okénkem rychlíku? Máme tipy z praxe.
20.Leden 2023, Blanka Chocová
Jak oslovit potenciální klienty? Jak je zaujmout a „přitáhnout“ k sobě? Existuje řada způsobů. Některé jsou nové a moderní a jiné zase starý dobrý „oldschool“.
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?