22.Květen 2023, Blanka Chocová
Linkedin reklama může být velmi efektivní a nemusí být ani drahá. Jaké jsou trendy v Linkedin reklamě v roce 2023? Hlásí se i zde o slovo AI?
22.Květen 2023, Blanka Chocová
Troufáme si říct, že marketér, který v dnešní době ještě neslyšel o umělé inteligenci, jako by nebyl. AI (Artificial Intelligence) se řeší na všech frontách, až se to zdá podobně otravné jako…
16.Březen 2023, Blanka Chocová
V hledáčku našeho dotazníku, který jsme realizovali na přelomu roku 2022 a 2023, byl B2B marketing 2023. Jak to dopadlo? Co nás překvapilo?
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?
9.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je TOFU, MOFU a BOFU? Co je marketingový trychtýř a jaké jsou jeho fáze?
5.Prosinec 2022, Blanka Chocová
Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Připravili jsme si dotazník.
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B prostředí, zvláště ještě v českém, nám daleko…
27.Říjen 2022, Blanka Chocová
Zahrajeme si na Shakespeara: „B2B, či B2C? To je, oč tu běží.“ Ale vážně. Množiny B2B a B2C segmentů se v určitých částech překrývají. Kdybychom měli zdůraznit jednu věc, pořád jsou vaši adresáti…
20.Duben 2022, Blanka Chocová
Co je CLV a proč ho měřit? Hodnota CLV (customer lifetime value) je důležitá pro posouzení návratnosti investic do marketingu.
5.Duben 2022, Blanka Chocová
Jak zhodnotit návratnost investice do marketingových aktivit? Vyplatí se vědět, co je ROI.
2.Duben 2022, Blanka Chocová
Jak poznat, jestli je váš byznys rentabilní? Spočítejte si, kolik vás každý nový klient stojí. Víte, co je CAC?
1.Duben 2022, Blanka Chocová
Demand generation zahrnuje marketingové aktivity s potenciálními klienty. Obsahem není jen získání leadu, ale i dlouhodobější péče o klienta.