Chcete, aby Váš B2B marketing opravdu nesl kýžené ovoce? V tom případě je nutné doplnit lead generation o lead nurturing. Prosté generování studených leadů totiž nestačí. Bylo by to stejné, jako když si koupíte mraženou pizzu. Také se nedá jíst. A stejně jako pizzu je potřeba „ohřát“ i leady. V Lead Magnetu pro Vás vymazlíme lead nurturing strategii tak, abyste si mohli užít už jen blaho ze zpracování kvalifikovaných leadů.
Nastavíme strategii a flow pro získání prospektů a následnou (polo)automatizovanou komunikaci až do fáze marketingově kvalifikovaného leadu.
Co děláte před tím, než si koupíte něco, do čeho už musíte investovat o něco více peněz? Většina z nás pravděpodobně hledá další informace a recenze, porovnává konkurenční nabídky, někdo se dívá na tutoriály na YouTube apod. Zkrátka (téměř) každý lead před uzavřením obchodu ještě trochu sonduje. V rámci lead nurturingu podáváte potenciálnímu klientovi pomocnou ruku a všechny potřebné informace mu servírujete na stříbrném podnosu. A to se cení, ne?
Uveďme si příklad. Více či méně dobrý newsletter umí odeslat (skoro) každý. Ale z praxe můžeme říct, že každý lead slyší na něco jiného. A pokud zahltíte všechny leady stejným obsahem, nedovede Vás to k cíli. Spíše naopak. Když už se bavíme o newsletterech, ty tímto způsobem skončí dříve či později ve schránce „spam“.
Leady je třeba segmentovat, a to můžete provést hned dle celé řady kritérií – velikosti businessu, odvětví, geografické polohy aj. V kontextu českého prostředí jsme v Lead Magnetu došli k tomu, že je pro nás prioritou segmentace podle rolí.
Člověka na pozici CEO zajímají často jiné informace než HR manažera nebo řadového člena Vašeho sales oddělení. Zkrátka lead nurturing není vůbec jednoduchá disciplína a zvláště v B2B se v ní musí umět chodit.
Napište nám a ještě tentýž pracovní den se s Vámi spojíme.