18.Březen 2023, Blanka Chocová
Optimalizace SEO je důležitá kvůli umístění ve výsledcích vyhledávání na Googlu, Seznamu aj. Kvalitní umístění přiláká na web „organické“ návštěvníky.
16.Březen 2023, Blanka Chocová
V hledáčku našeho dotazníku, který jsme realizovali na přelomu roku 2022 a 2023, byl B2B marketing 2023. Jak to dopadlo? Co nás překvapilo?
1.Březen 2023, Blanka Chocová
Co to je SEO a jak vám může pomoct ke zlepšení viditelnosti na internetu a umístění ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích?
23.Únor 2023, Blanka Chocová
Co je B2B komunikace a jak její specifika zohlednit v marketingu? Jak se v B2B uplatňuje marketingový trychtýř? Přečtěte si více.
18.Únor 2023, Blanka Chocová
Jak oslovit B2B zákazníky tak, aby je váš marketing opravdu zaujal a nestal se jen šmouhou za okénkem rychlíku? Máme tipy z praxe.
20.Leden 2023, Blanka Chocová
Jak oslovit potenciální klienty? Jak je zaujmout a „přitáhnout“ k sobě? Existuje řada způsobů. Některé jsou nové a moderní a jiné zase starý dobrý „oldschool“.
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?
10.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je to B2B trh? Vědět by to měli především B2B marketéři. B2B trh je specifický obchodovanými objemy, rozhodováním i vztahy.
9.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je TOFU, MOFU a BOFU? Co je marketingový trychtýř a jaké jsou jeho fáze?
5.Prosinec 2022, Blanka Chocová
Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Připravili jsme si dotazník.
18.Listopad 2022, Blanka Chocová
Spokojený zákazník je alfou a omegou každého podnikání. V B2B sektoru, stejně jako v B2C, vyvstává ve spojení se zákazníky několik otázek: Čím je upoutat? Jak získat B2B zákazníky? Jak…
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B…