25.Březen 2022, Blanka Chocová
Na posouzení výkonu online kampaní existuje několik metrik. Víte, co je CPA?
25.Březen 2022, Blanka Chocová
Chcete vědět, zda (a jak) se vám vrací peníze, které vkládáte do reklamy? A víte, co je PNO?
10.Březen 2022, Blanka Chocová
FOMO je zkratka z anglického „Fear of missing out“, tedy strach z promeškání. Co je FOMO efekt v marketingu?
2.Březen 2022, Blanka Chocová
Vidět, přemýšlet, konat, pečovat. See, Think, Do, Care. Víte, co je STDC framework?
1.Březen 2022, Blanka Chocová
Research Online, Purchase Offline, zkráceně ROPO. Co je ROPO efekt a kdy s ním počítat?
28.Únor 2022, Blanka Chocová
Sales cycle length můžeme hezky česky přeložit jako „délku obchodního cyklu“. Proč je ji dobré znát?
16.Únor 2022, Blanka Chocová
Marketingový trychtýř má tři části – TOFU, MOFU a BOFU. Co je BOFU?
11.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Po téměř 2 letech práce z domu a setkávání se online se konečně vracejí offline události. My máme prozatím v kalendáři dvě. První z nich je vůbec největší český online a e-commerce veletrh - Czech…
10.Únor 2022, Blanka Chocová
Marketingový funnel alias trychtýř má tři fáze – TOFU, MOFU a BOFU. Co je MOFU?
4.Únor 2022, Blanka Chocová
Chcete vědět, co je TOFU v B2B marketingu? „Top of the funnel“ vám možná napoví.
3.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Před několika měsíci se stal Lead Magnet certifikovaným partnerem Expertního Boardu 21, který sdružuje CEOs a majitele firem z nejrůznějších oblastí, a poskytuje jim tak prostor a příležitost načerpat inspiraci pro své podnikání. Jeho…
1.Únor 2022, Blanka Chocová
Co je kvalifikace leadu? V B2B si každý lead hlídáte jako oko v hlavě. Ne každý si ale zaslouží stejnou pozornost. Jak ale najít „ty pravé“?