Blog

Co je marketingový buben?

17. října 2022Blanka Chocová

Víte, co je marketingový buben? V Lead Magnetu přirovnáváme životní cyklus leadu k pracímu cyklu automatické pračky. A tato analogie se nám osvědčila už nesčetněkrát. Přečtěte si více o tom, jak se perou leady, a jak marketingový buben vůbec vznikl.

Kde se zrodil marketingový buben?

Marketingový buben je taková „leadmagnetí“ libůstka, teorie, kterou si náš Jindra přinesl ze svého bývalého marketingového „angažmá“. A protože se marketingový buben ujal, je blízký nám i klientům, považujeme za svoji marketingovou povinnost ho osvětlit, vysvětlit a hrdě se k němu přihlásit.

Máte doma pračku? A můžeme ji vidět?

Máte doma pračku? A už jste někdy dali prát prádlo? Pokud ano, víte, co je zapotřebí. Prací prášek, aviváž, prádlo, čistá voda. To vše se společně potkává v pračce, respektive v jejím bubnu. A ano, pozornější si povšimnou, že se dostáváme k jádru věci. K bubnu.

Jak se perou leady a co se špinavým prádlem?

Při pracím cyklu se prádlo společně s práškem a dalšími „přísadami“ v bubnu pračky protáčí a naráží o sebe i o stěny pračky. A to je základ naší analogie. Vše, co do bubnu pračky přijde, to jsou leady. Takže když připravujeme praní, jedná se v podstatě o takový lead gen.

Každý náraz prádla o buben během praní pro nás symbolizuje kontakt s leadem. To, jak si ho hýčkáme a opečováváme, jak ho třídíme, jak s ním nakládáme po jeho získání. A když je vypráno a pračka zapípá, vyndáme ven čisté prádlo a vše, co nepotřebujeme – špinavou vodu, zbytky prášku apod. – odteče pryč odpadem.

A čisté prádlo, která je potřeba osušit a vyžehlit, to už je materiál pro obchodníky. Čistý lead, surový diamant, který je potřeba ještě opracovat, než si ho vezmete na slavnostní gala představení.

Jak se vám naše analogie životního cyklu leadu s praním prádla líbí? Máte svoji vlastní? Anebo nemáte a chcete prát prádlo s námi? Ozvěte se nám – společně najdeme dost prádla, správné prací prostředky a další nezbytnosti, a z bubnu vytáhneme voňavé čisté prádlo. Co na to říkáte?

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.