Selection

Selection
  • Blogujeme (1)

Search

Search
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?
9.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je TOFU, MOFU a BOFU? Co je marketingový trychtýř a jaké jsou jeho fáze?
5.Prosinec 2022, Blanka Chocová
Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Připravili jsme si dotazník.
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B prostředí, zvláště ještě v českém, nám daleko…
27.Říjen 2022, Blanka Chocová
Zahrajeme si na Shakespeara: „B2B, či B2C? To je, oč tu běží.“ Ale vážně. Množiny B2B a B2C segmentů se v určitých částech překrývají. Kdybychom měli zdůraznit jednu věc, pořád jsou vaši adresáti…
11.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Po téměř 2 letech práce z domu a setkávání se online se konečně vracejí offline události. My máme prozatím v kalendáři dvě. První z nich je vůbec největší český online a e-commerce veletrh - Czech…
3.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Před několika měsíci se stal Lead Magnet certifikovaným partnerem Expertního Boardu 21, který sdružuje CEOs a majitele firem z nejrůznějších oblastí, a poskytuje jim tak prostor a příležitost načerpat inspiraci pro své podnikání. Jeho…
23.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Naším největším interním projektem byl v roce 2021 redesign Lead Magnetu a nový web. Spojili jsme se se skvělou UX/UI designérkou Hong Anh Duong alias Mišut, která se postarala o to, že naše…
20.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Zakládáte novou firmu? Rozjíždíte nový produkt nebo službu? Pak by Vás mohl zajímat Brand Sprint. Tříhodinový workshop, který vám pomůže stanovit základní stavební kameny vaší značky, a který vám poskytne…
3.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Že se Vám podařilo vygenerovat určité množství cold leadů nebo prospectů ještě automaticky neznamená, že máte vyhráno. Váš potenciální zákazník sice byl ochotný a připravený zanechat Vám na sebe kontakt, než…
29.Prosinec 2020, Jindra Jíra
Prosincovou predikci Trendy B2B marketingu 2021 jsme si pro vás nezapomněli připravit ani letos, a tak se dá říci, že se nám tu pomalu, ale jistě rodí taková menší tradice.
17.Prosinec 2020, Míša Zákopčaníková
Account Based Marketing (ABM) je B2B marketingová strategie, která zaznamenala v posledních letech docela pěkný boom. Drtivá většina marketérů, která tento přístup vyzkoušela, se shodne na tom, že co do návratnosti…