11.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Po téměř 2 letech práce z domu a setkávání se online se konečně vracejí offline události. My máme prozatím v kalendáři dvě. První z nich je vůbec největší český online…
3.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Před několika měsíci se stal Lead Magnet certifikovaným partnerem Expertního Boardu 21, který sdružuje CEOs a majitele firem z nejrůznějších oblastí, a poskytuje jim tak prostor a příležitost načerpat inspiraci…
23.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Naším největším interním projektem byl v roce 2021 redesign Lead Magnetu a nový web. Spojili jsme se se skvělou UX/UI designérkou Hong Anh Duong alias Mišut, která se postarala o…
20.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Zakládáte novou firmu? Rozjíždíte nový produkt nebo službu? Pak by Vás mohl zajímat Brand Sprint. Tříhodinový workshop, který vám pomůže stanovit základní stavební kameny vaší značky, a který vám poskytne…
3.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Že se Vám podařilo vygenerovat určité množství cold leadů nebo prospectů ještě automaticky neznamená, že máte vyhráno. Váš potenciální zákazník sice byl ochotný a připravený zanechat Vám na sebe kontakt,…
29.Prosinec 2020, Jindra Jíra
Prosincovou predikci Trendy B2B marketingu 2021 jsme si pro vás nezapomněli připravit ani letos, a tak se dá říci, že se nám tu pomalu, ale jistě rodí taková menší tradice.
17.Prosinec 2020, Míša Zákopčaníková
Account-based marketing (ABM) je B2B marketingová strategie, která zaznamenala v posledních letech docela pěkný boom. Drtivá většina marketérů, která tento přístup vyzkoušela, se shodne na tom, že co do návratnosti…
1.Prosinec 2020, Míša Zákopčaníková
B2B podcast s Jindrou Jírou o tom, jak získat nové leady aneb Jak na efektivní B2B prospecting
22.Červenec 2020, Jindra Jíra
B2B podcast s Jindrou Jírou o práci s leady a segmentovaném lead nurturingu v B2B marketingovém prostředí
28.Březen 2020, Jindra Jíra
Jaká byla on-line konference od agentury Blueghost?
25.Prosinec 2019, Jindra Jíra
Co zahrnout do plánů na B2B marketing v roce 2020?
4.Listopad 2019, Jindra Jíra
Hlavními tématy dílu jsou brand a e-mail marketing