Selection

Selection
  • Slovníček pojmů (82)
  • Blogujeme (36)
  • Tipy&Triky (4)
  • Nezařazené (1)

Search

Search
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?
9.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je TOFU, MOFU a BOFU? Co je marketingový trychtýř a jaké jsou jeho fáze?
5.Prosinec 2022, Blanka Chocová
Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Připravili jsme si dotazník.
18.Listopad 2022, Blanka Chocová
Spokojený zákazník je alfou a omegou každého podnikání. V B2B sektoru, stejně jako v B2C, vyvstává ve spojení se zákazníky několik otázek: Čím je upoutat? Jak získat B2B zákazníky? Jak…
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B…
27.Říjen 2022, Blanka Chocová
Zahrajeme si na Shakespeara: „B2B, či B2C? To je, oč tu běží.“ Ale vážně. Množiny B2B a B2C segmentů se v určitých částech překrývají. Kdybychom měli zdůraznit jednu věc, pořád…
17.Říjen 2022, Blanka Chocová
Marketingový buben je naše analogie pro životní cyklus leadu. Když chceme naši práci s leady přiblížit klientům, buben vždy zabere.
11.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Po téměř 2 letech práce z domu a setkávání se online se konečně vracejí offline události. My máme prozatím v kalendáři dvě. První z nich je vůbec největší český online…
3.Únor 2022, Míša Zákopčaníková
Před několika měsíci se stal Lead Magnet certifikovaným partnerem Expertního Boardu 21, který sdružuje CEOs a majitele firem z nejrůznějších oblastí, a poskytuje jim tak prostor a příležitost načerpat inspiraci…
23.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Naším největším interním projektem byl v roce 2021 redesign Lead Magnetu a nový web. Spojili jsme se se skvělou UX/UI designérkou Hong Anh Duong alias Mišut, která se postarala o…
20.Prosinec 2021, Míša Zákopčaníková
Zakládáte novou firmu? Rozjíždíte nový produkt nebo službu? Pak by Vás mohl zajímat Brand Sprint. Tříhodinový workshop, který vám pomůže stanovit základní stavební kameny vaší značky, a který vám poskytne…
3.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Že se Vám podařilo vygenerovat určité množství cold leadů nebo prospectů ještě automaticky neznamená, že máte vyhráno. Váš potenciální zákazník sice byl ochotný a připravený zanechat Vám na sebe kontakt,…