1.Únor 2022, Blanka Chocová
Co je kvalifikace leadu? V B2B si každý lead hlídáte jako oko v hlavě. Ne každý si ale zaslouží stejnou pozornost. Jak ale najít „ty pravé“?
24.Leden 2022, Blanka Chocová
Co je niche segment? Velmi úzká skupina potenciálních klientů, kterou definuje hned několik kritérií. Je třeba ji najít, hýčkat ji a hlídat si ji jako oko v hlavě.
23.Leden 2022, Blanka Chocová
Co je niche marketing? Cílení na tržní niku, ve které na vás čekají potenciální klienti se specifickými potřebami a preferencemi. Jaké jsou výhody a úskalí?
20.Leden 2022, Blanka Chocová
Co je mass marketing? A je pro strategii zaměřenou na celý trh v B2B digitální komunikaci místo?
15.Leden 2022, Blanka Chocová
Co je BANT kvalifikace? Především nástroj, který vám pomůže diskvalifikovat leady, které nemají potenciál. Ušetří vám čas i peníze.
2.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Co jsou Quick Wins? Quick Wins jsou zlepšení, která jsou viditelná, mají okamžitý přínos a lze je dodat rychle. Nejlepší quick wins se také velice snadno implementují, jsou levné, mají…
2.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Co je MVP (Minimum viable product)? Minimum viable product, česky také minimální životaschopný produkt, je takový produkt, který má dostatečné množství funkcí, aby přilákal zákazníky. Ti si jej následně osvojí…
2.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Co je POC (Proof of concept)? Jedná se o realizaci určité metody nebo nápadu, abychom si potvrdili jeho proveditelnost či funkčnost a efektivitu. Proof of concept je většinou pouze drobný…
1.Listopad 2021, Míša Zákopčaníková
Co je brand awareness? Brand awareness (česky povědomí o značce) je obecný marketingový pojem, který vyjadřuje, jak velmi jsou zákazníci se značkou či jejími produkty obeznámeni. Jedná se tedy o…
30.Říjen 2021, Míša Zákopčaníková
Zákaznická retence, tedy udržení zákazníka, je schopnost společnosti proměnit své zákazníky v takové zákazníky, kteří se k ní neustále vracejí a opakovaně nakupují její produkty či služby. Zároveň jde o…
23.Říjen 2021, Míša Zákopčaníková
Akvizice zákazníků je proces přivádění a získávání nových zákazníků či klientů pro váš business. Získávání nových zákazníků zahrnuje přesvědčování uživatelů ke koupi vašich produktů či služeb. Velmi důležitým měřítkem tohoto…
19.Říjen 2021, Míša Zákopčaníková
Personalizace e-mailu znamená co největší přizpůsobení e-mailu jeho adresátovi. Místo generického oslovení a sdělení se snažíte být v e-mailu co nejvíce konkrétní a specifičtí – např. v oslovení použijete adresátovo…