Blog

Co je kvalifikace leadu?

Za dobrý lead šel bych světa kraj… Ne každý lead je ale opravdu „ten pravý“. Kvalitním leadem se nestane každý, kdo se proklikne na vaše stránky nebo kdo zavadí o vaši reklamu. Úkolem sales by měla být i kvalifikace leadů.

Kvalifikace leadu – leady bez potenciálu vyřaďte ze hry

Pokud v B2C platí, že jen málokdo z adresátů vaší reklamy si váš produkt skutečně koupí, v B2B to platí dvojnásob. Pokud se zabýváte všemi přijatými leady se stejným úsilím, pravděpodobně marníte nejen čas, ale i prostředky. Je nejvyšší čas použít síto a leady bez potenciálu nekompromisně ze hry diskvalifikovat. Pomůže vám v tom například BANT kvalifikace.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.