20.Duben 2022, Blanka Chocová
Co je CLV a proč ho měřit? Hodnota CLV (customer lifetime value) je důležitá pro posouzení návratnosti investic do marketingu.
5.Duben 2022, Blanka Chocová
Jak zhodnotit návratnost investice do marketingových aktivit? Vyplatí se vědět, co je ROI.
2.Duben 2022, Blanka Chocová
Jak poznat, jestli je váš byznys rentabilní? Spočítejte si, kolik vás každý nový klient stojí. Víte, co je CAC?
1.Duben 2022, Blanka Chocová
Demand generation zahrnuje marketingové aktivity s potenciálními klienty. Obsahem není jen získání leadu, ale i dlouhodobější péče o klienta.
25.Březen 2022, Blanka Chocová
Na posouzení výkonu online kampaní existuje několik metrik. Víte, co je CPA?
25.Březen 2022, Blanka Chocová
Chcete vědět, zda (a jak) se vám vrací peníze, které vkládáte do reklamy? A víte, co je PNO?
10.Březen 2022, Blanka Chocová
FOMO je zkratka z anglického „Fear of missing out“, tedy strach z promeškání. Co je FOMO efekt v marketingu?
2.Březen 2022, Blanka Chocová
Vidět, přemýšlet, konat, pečovat. See, Think, Do, Care. Víte, co je STDC framework?
1.Březen 2022, Blanka Chocová
Research Online, Purchase Offline, zkráceně ROPO. Co je ROPO efekt a kdy s ním počítat?
28.Únor 2022, Blanka Chocová
Sales cycle length můžeme hezky česky přeložit jako „délku obchodního cyklu“. Proč je ji dobré znát?
16.Únor 2022, Blanka Chocová
Marketingový trychtýř má tři části – TOFU, MOFU a BOFU. Co je BOFU?
10.Únor 2022, Blanka Chocová
Marketingový funnel alias trychtýř má tři fáze – TOFU, MOFU a BOFU. Co je MOFU?