Blog

Co to je SEO?

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimalizace webové stránky za jediným cílem – zlepšit její viditelnost a umístění ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích, jako je například Google, Seznam aj. Zaplatit si reklamu a tím se dostat do popředí sice můžete, ale cílem SEO je získat organický (tj. neplacený) provoz. Podívejme se na toto téma ještě o něco hlouběji – co to je SEO?

Co to je SEO a jak dosáhnout optimalizace?

Optimalizace SEO se dá dosáhnout různými cestami, například optimalizací obsahu za používání klíčových slov, meta popisků, nadpisů, URL adres, úpravou rychlosti načítání stránky či struktury webu, přizpůsobením obsahu pro zobrazování na mobilních zařízeních apod. Zmínili jsme klíčová slova. Nalezení těch relevantních a vyhledávaných je doslova „klíčové“.

SEO optimalizace není jednorázová akce

Kvalitně odvedená práce na SEO optimalizaci zvyšuje šance, že budete v online světě vidět. A to chcete, že? Jinak byste se do tvorby webových stránek ani nepouštěli. Bohužel pro laiky SEO optimalizace není zrovna procházka růžovou zahradou. Není to jednorázová akce, ale dlouhodobý proces, který vyžaduje pravidelnou analýzu a sledování výsledků. Pokud se ale podaří, může taková úspěšná SEO strategie vést ke zlepšení organického provozu na webové stránce.

Pokud si v SEO optimalizaci nejste jistí v kramflecích, neváhejte a obraťte se na Lead Magnet. SEO optimalizace je pro nás nedílnou součástí B2B marketingu a tedy i náš denní chleba.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.