Blog

Co je mass marketing?

Pokud se firma rozhodne ignorovat při digitální komunikaci segment a místo toho zvolí jednu strategii pro celý trh (či jeho značnou část), hovoříme o mass marketingu. Jeho cílem je maximální dosah. Typickým příkladem takového marketingu v B2C jsou televizní reklamy.

Mass marketing v B2B a B2C

V B2B se mass marketing nesetkává s takovým úspěchem jako v B2C. B2B zákazník obvykle očekává osobnější přístup. Protože ve firmě často není jediný decision maker, jsou na B2B marketing kladeny větší nároky. Nestačí jen nadchnout. Potenciální klient potřebuje kompletní informace o produktu i o byznys partnerovi.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.