20.Leden 2023, Blanka Chocová
Jak oslovit potenciální klienty? Jak je zaujmout a „přitáhnout“ k sobě? Existuje řada způsobů. Některé jsou nové a moderní a jiné zase starý dobrý „oldschool“.
10.Leden 2023, Jindra Jíra
Jaké jsou trendy v B2B marketingu pro rok 2023? Jak se prosadí umělá inteligence a proč věnovat pozornost demand generation?
10.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je to B2B trh? Vědět by to měli především B2B marketéři. B2B trh je specifický obchodovanými objemy, rozhodováním i vztahy.
9.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je TOFU, MOFU a BOFU? Co je marketingový trychtýř a jaké jsou jeho fáze?
5.Prosinec 2022, Blanka Chocová
Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Připravili jsme si dotazník.
18.Listopad 2022, Blanka Chocová
Spokojený zákazník je alfou a omegou každého podnikání. V B2B sektoru, stejně jako v B2C, vyvstává ve spojení se zákazníky několik otázek: Čím je upoutat? Jak získat B2B zákazníky? Jak…
10.Listopad 2022, Blanka Chocová
Stejně jako v B2C (business-to-customer) světě se i v B2B často pracuje s personami. My v Lead Magnetu si však, decentně řečeno, myslíme, že je to zkrátka hloupost. V B2B…
27.Říjen 2022, Blanka Chocová
Zahrajeme si na Shakespeara: „B2B, či B2C? To je, oč tu běží.“ Ale vážně. Množiny B2B a B2C segmentů se v určitých částech překrývají. Kdybychom měli zdůraznit jednu věc, pořád…
18.Říjen 2022, Blanka Chocová
Co je to B2G trh a jaká jsou jeho specifika? Čím se liší od B2G transakce od obchodů v B2B nebo B2C?
17.Říjen 2022, Blanka Chocová
Marketingový buben je naše analogie pro životní cyklus leadu. Když chceme naši práci s leady přiblížit klientům, buben vždy zabere.
5.Říjen 2022, Blanka Chocová
Virální marketing se nejčastěji využívá u nových neznámých značek, ale může zabudovat i u značek již pár let existujících. Přečtěte si více.
1.Říjen 2022, Blanka Chocová
Mějte barvy na své straně. Color marketing pomůže vyvolat emoce a vytvořit asociace, které podpoří vaše prodeje. Přečtěte si více.