Blog

Jak oslovit B2B?

18. února 2023Blanka Chocová

Lámete si hlavu s tím, jak získat B2B zákazníky? Klíčem k úspěchu je správné oslovení – definování vaší cílové skupiny, vyšperkování online prezentace a především vyladění obsahové strategie. Máme pro vás pár tipů, jak oslovit B2B sektor a uzpůsobit svoji strategii tak, aby si u vás zákazníci podávali dveře.

Vaše webové stránky jsou bránou k vašim B2B zákazníkům. Nepodceňujte je. Sice je má dnes už každý, ale otázkou je, jak takové webovky vypadají. Webová prezentace vám totiž může nové klienty přitáhnout i odradit. A ti, co už vás jednou zatratili, se pravděpodobně hned tak nevrátí. Webové stránky by měly být atraktivní, informativní a uživatelsky přívětivé. Nejde jen o vizuální dojem, ale také o obsah. Poskytněte jasné informace o tom, co nabízíte a jakým způsobem můžete pomoci. Zaměřte se na klíčové výhody a body, které vás odlišují od konkurence.

Dejte svým B2B zákazník něco zadarmo

Chcete-li oslovit B2B zákazníky, musíte jim poskytnout obsah, který je zajímavý a užitečný. V B2B se klade důraz na pevné obchodní vztahy. A v takovém vztahu si lidé dávají dobré rady a pomáhají si – často i zdarma. Jasně – pořád mluvíme o byznysu. Ale free content, který vašeho zákazníka provede správným výběrem, pomůže mu s přizpůsobením provozu platné legislativě nebo mu jinak „vytrhne trn z paty“, je to, co z vás dělá spolehlivého obchodního partnera. 

Chcete vědět, jak oslovit B2B zákazníky co nejjednodušeji?

Nejjednodušším způsobem, jak oslovit B2B zákazníky, jsou příspěvky na sociálních sítích. Zamyslete se nad tím, jaké sítě používají vaši potenciální klienti, a začněte na nich aktivně vystupovat. Publikujte obsah, který zaujme, a aktivně komunikujte s vybudovanou komunitou. Sdílejte case studies, zákaznické reference, novinky z firmy, zákulisní informace, trendy z oboru a mnoho dalšího.

Využijte sílu umělé inteligence. AI v B2B marketingu pomůže s personalizací obsahu, s pokročilými analýzami, s predikcí chování zákazníků i automatizací nudné rutiny. V Lead Magnetu se už nemůžeme dočkat, až online prostředí obsadí konečně opravdu chytří chatboti, kteří zákazníkům na webu či e-shopu skutečně poradí.

A samozřejmě máme ještě pár es v rukávu. Pokud stále přemýšlíte, jak oslovit B2B zákazníky, není nic jednoduššího než nám napsat a nastartovat svůj B2B marketing asap.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.