Selection

Selection
  • Slovníček pojmů (82)

Search

Search
18.Srpen 2021, Jindra Jíra
Co je konverze? Konverze v marketingovém světě nastává tehdy, kdy uživatel požadovaným způsobem zareaguje na výzvu umístěnou v reklamě, nabídce nebo třeba v newsletteru. Konverzní akce se mohou různit –…
25.Květen 2021, Jindra Jíra
Kdo je potential? Potential je osoba nebo společnost, která splňuje kritéria a řadí se do vaší cílové skupiny. Zatím však o vaší společnosti neví, a stejně tak ani vy nemusíte…
25.Květen 2021, Jindra Jíra
Kdo je prospect? Jedná se o osobu nebo společnost, která jednak splňuje kritéria a řadí se do vaší cílové skupiny, a která o vás již ví – začala vás sledovat…
3.Květen 2021, Jindra Jíra
B2B marketingová konzultace je vhodná pro jakoukoliv společnost, která potřebuje s marketingem pomoci, či řeší v oblasti marketingu nějaký problém. A to i přes to, že má vlastní marketingový tým.…
3.Květen 2021, Jindra Jíra
Co je lead generation B2B? Jedná se o proces, v rámci kterého identifikujete zákazníky, kteří jsou ideální pro váš produkt či službu. Následně se je snažíte zaujmout a přimět ke…
30.Duben 2021, Jindra Jíra
Lead specialist, nebo také lead consultant, je pozice, kterou najdete hlavně v B2B společnostech. Hlavní náplní práce na této pozici je získávat a vyhodnocovat nové leady. Stejně tak pracuje s…
30.Duben 2021, Jindra Jíra
Linkedin B2B strategie je marketingová strategie, v rámci které soustředíte své aktivity na sociální síť Linkedin. A proč zrovna Linkedin? Je dokázáno, že zhruba 80 % B2B leadů přichází právě…
29.Duben 2021, Jindra Jíra
Lead conversion optimization – o co se jedná? Vezměme to hezky popořádku. Lead conversion je proces, v rámci kterého se snažíte proměnit lead v platícího zákazníka. Tento proces sestává z…
28.Duben 2021, Jindra Jíra
Co je lead generation strategie? Jedná se o takovou strategii, která obsahuje kroky a taktiky, které mají za cíl zaujmout zákazníky, kteří mají o vaše produkty či služby zájem a…
28.Duben 2021, Jindra Jíra
Funnel strategie je taková strategie, v rámci které se snažíte co nejvíce přizpůsobit vaše marketingová sdělení konkrétní fázi nákupního procesu, ve které se zákazník nachází. Dobrá funnelová strategie je podložena…
28.Duben 2021, Jindra Jíra
Co je získávání B2B zákazníků? Získávání zákazníků nebo také akvizice, je takový proces, v rámci kterého se snažíte přesvědčit vaše potenciální zákazníky ke koupi vašich produktů či služeb. Akvizice zákazníků…
22.Duben 2021, Jindra Jíra
Co je B2B personalizace? Bavíme-li se o B2B personalizaci, bavíme se o přizpůsobování reklam, nabídek a vůbec veškeré komunikace tak, aby odpovídala potřebám vašich B2B zákazníků. V praxi to znamená,…