22.Květen 2023, Blanka Chocová
Co signalizuje churn rate a jak souvisí se zákaznickou retencí? Proč je třeba monitorovat procenta odchozích zákazníků?
21.Květen 2023, Blanka Chocová
Co je USP a proč je potřeba ji definovat? Pokud si svojí jedinečnou prodejní výhodou, nejste jistí, máme pro vás 5 tipů pro určení.
21.Březen 2023, Blanka Chocová
Co je SERP a proč by měla tato zkratka zajímat každého, kdo má webové stránky? Jak ovlivnit své umístění ve výsledcích vyhledávání na SERP a co je SEO?
18.Březen 2023, Blanka Chocová
Optimalizace SEO je důležitá kvůli umístění ve výsledcích vyhledávání na Googlu, Seznamu aj. Kvalitní umístění přiláká na web „organické“ návštěvníky.
1.Březen 2023, Blanka Chocová
Co to je SEO a jak vám může pomoct ke zlepšení viditelnosti na internetu a umístění ve výsledcích vyhledávání ve vyhledávačích?
23.Únor 2023, Blanka Chocová
Co je B2B komunikace a jak její specifika zohlednit v marketingu? Jak se v B2B uplatňuje marketingový trychtýř? Přečtěte si více.
10.Leden 2023, Blanka Chocová
Co je to B2B trh? Vědět by to měli především B2B marketéři. B2B trh je specifický obchodovanými objemy, rozhodováním i vztahy.
18.Říjen 2022, Blanka Chocová
Co je to B2G trh a jaká jsou jeho specifika? Čím se liší od B2G transakce od obchodů v B2B nebo B2C?
5.Říjen 2022, Blanka Chocová
Virální marketing se nejčastěji využívá u nových neznámých značek, ale může zabudovat i u značek již pár let existujících. Přečtěte si více.
1.Říjen 2022, Blanka Chocová
Mějte barvy na své straně. Color marketing pomůže vyvolat emoce a vytvořit asociace, které podpoří vaše prodeje. Přečtěte si více.
10.Září 2022, Blanka Chocová
Ambush marketing, čili parazitování, se většinou objevuje na sportovních či kulturních akcí, kde se parazitující firma prezentuje, aniž by byla sponzorem.
5.Září 2022, Blanka Chocová
To, co se vašim klientům honí v hlavě, vědomě i nevědomě, pomůže odhalit neuromarketing využívající například EEG, fMRI a další techniky.