Blog

Co je ROPO efekt?

Research Online, Purchase Offline, zkráceně ROPO. Pokud si B2B zákazník zjišťuje informace o vašem produktu online, „okukuje“ zde konkurenci a porovnává možnosti, ale nakoupit přijde fyzicky na pobočku, do kanceláře aj., hovoříme o ROPO efektu.

ROPO efekt – kdy se hodí s ním počítat?

Má vaše firma kamenný obchod? V takovém případě je potřeba do návratnosti investic do online marketingu zahrnout právě i obchody uskutečněné fyzicky na pobočce. Pokud byste se svůj online prodej rozhodli po čase rozšířit o kamenný obchod a hodnotili pouze čísla z online prostředí, mohlo by to na první pohled působit, že návratnost investic do online reklamy klesla. Nemusí to tak ale být.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.