Blog

Co je guerilla marketing?

Guerilla marketing je forma marketingu, která využívá netradiční, kreativní a často i velmi nekonvenční přístupy ke komunikaci s adresáty reklamy. Dá se říct, že povahu guerilla marketingu můžeme odvodit už z označení „guerilla“. Je to druh překvapivého „výpadu“ na cílovou skupinu, v B2C i B2B oblasti. Hlavním cílem je přitom zaujmout, zanechat dojem, vrýt se do paměti adresátů, otevřít diskuzi v rámci cílové skupiny a neutratit přitom jmění za marketing.

Guerilla marketing = jednoduchý a nekonvenční

Typickým znakem guerilla marketingu je tedy jednoduchost, nekonvenční charakter, práce s psychologií cílové skupiny, snaha maximálně zaujmout a také nízká cena. Skvělým příklad guerilla marketingu je viral marketing.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.