Blog

Co je MOFU?

Marketingový funnel alias trychtýř má tři fáze – TOFU, MOFU a BOFU. Tentokrát se zaměříme na to, co je MOFU, „Middle Of Funnel“. V MOFU fázi má již klient povědomí o vaší značce i produktu, a je proto potřeba budovat jeho „interest“, tedy zájem.

Jak si udržet vztah? Minimálně v obchodě se vyplatí zapracovat na MOFU

Pokud si chcete klienta udržet, zapracujte na MOFU. Ukažte, že svému oboru rozumíte, umíte poradit, poskytnout řešení problému. Typickým příkladem contentu v MOFU jsou mailingové kampaně, příkladové studie, FAQs na blogu, webináře aj.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.