Máte reklamy na Linkedinu? A můžeme je vidět? Linkedin advertising je v marketingu nepochybně velké téma. Správně nastavená Linkedin reklama vám může přinést kýžené leady, konverze, zkrátka to všechno, o co vám v marketingu a byznysu jde. Jak to ale na sítích bývá, chce to jít s dobou. Co bylo trendy včera, je dnes mimo. Co hýbe světem Linkedin reklamy v roce 2024? Máme pro vás 3 tipy, jak být v rámci svého Linkedin marketingu ještě o něco efektivnější.
Videoobsah má na vaše publikum vyšší účinek než běžný psaný content nebo fotografie. Na Linkedinu je navíc stále populárnější. Krátká informativní a poutavá videa mohou výrazně zvýšit míru prokliku a angažovanost publika.
Investujte do kvalitní produkce a zaměřte se na první tři sekundy videa, abyste zaujali svoji cílovku. Nezapomeňte na titulky – mnoho uživatelů sleduje videa beze zvuku.
Máme pro vás jednoduché cvičení – podívejte se na svůj Linkedin feed a proscrollujte cca 20 příspěvků. Co převažuje – příspěvky firem nebo osobností? Nechte nás hádat – osobní profily vedou, že? Personal branding aktuálně kraluje Linkedinu. Osobnosti pomáhají prostřednictvím svých zkušeností, příběhů a insights budovat brand a posilovat dosah marketingu firem, které zastupují.
A můžeme jít ještě dál. V rámci personal branding hraje významnou roli „founder content“, tedy obsah, který na Linkedinu sdílí CEO organizace. Jedná se nejen o příspěvky osobnějšího rázu, ale především o myšlenky týkající se oboru a novinky z dění firmy.
Linkedin je často jako pole pro reklamy s influencery opomíjen. B2B marketéři tento trend tak trochu přehlíží v přesvědčení, že influenceři jsou tady pro B2C. Pokud si také myslíte, že influenceři patří na Instagram a Tik Tok, možná vás vyvedeme z omylu. Linkedin advertising v roce 2024 opanují „mikroinfluenceři“. K čemu se vám v rámci byznysu mohou osobnosti s „mikropublikem“ hodit? Je to prosté. Publikum mají možná o poznání menší, o to je ale interakce s ním autentičtější a reklama tedy efektivnější.
Byly naše tipy na Linkedin B2B marketing užitečné? Pokud se na Linkedinu zatím nerealizujete, ale chtěli byste, napište na potrebuji@leadmagnet.cz. Pomůžeme nastartovat váš Linkedin advertising.