Moc jsem se na tu akci těšil. Na konferenci Lesk a bída personalizace v digitálním designu, pořádané agenturou Blueghost jsem si připravoval přednášku o bídě v tuzemské personalizaci.
S Šimonem z Blueghostu jsem se domluvil, že udělám přednášku o bídě, resp. nevyužitém potenciálu personalizace v tuzemském prostředí.
Těšil jsem se, že po dlouhé době nebudu mít přednášku o tom, jak je všechno super sluníčkové a proto jsem dal i hodně negativní název. No a pak přišel koronavirus a všechno bylo jinak, všude plno špatných zpráv, negativity, strachu a mně se tak do přednášky moc nechtělo.
Otázka byla, jestli se akce vůbec uskuteční, protože omezení přibývala den za dnem až do okamžiku karantény. Naštěstí se tým Blueghostu nezalekl, nevycouval a tranformoval ji do on-line prostředí.
Já jsem nakonec svou přednášku předělal a koncipoval na praktických příkladech z B2C prostředí a z mého pohledu jako zákazníka.
Vzhledem k sledujícím i aktuální situaci jsem pojal přednášku, jako možnosti ke zlepšení personalizace, na základě dat, která mají obchodníci k dispozici (a která dle mého ne příliš efektivně využívají).
Věřím, že to nakonec dobře dopadlo, podle ohlasů několika sledujících pro ně měla přednáška význam, proto jsem velmi spokojen a těším se na další akce Blueghostu. Doufejme, že příště už osobně.
Chci proto moc poděkovat agentuře Blueghost za pozvání, stejně tak všem divákům, zúčastněným a zbylým speakerům, jmenovitě z Pavlovi z Persoo, Vojtovi ze Smart Emailingu a Ondřeovi z pbi.ai.
Jinak SmartEmailing sepsal i pěkné ohlédnutí za akcí.
Na záznam z přednášky se můžete podívat na: https://www.crowdcast.io/e/lesk-a-bida-personalizace-v-digitalnim-designu
A mrknout můžete i na mojí prezentaci Bída s nouzí tuzemské personalizace
V těchto dnech hlavně pevné zdraví všem.
Jindra