Blog

Dotazník: Jaký byl B2B marketing v roce 2022 a co nás čeká v roce 2023?

5. prosince 2022Blanka Chocová

Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Jaké nás čekají výzvy a jak tomu přizpůsobíme marketingové rozpočtu? V Lead Magnetu jsme se zatím nevrhli na věštění z karet, ani kávové sedliny. Zvolili jsme o něco konzervativnější způsob, jak se dobrat k výsledku – dotazník.

Co odhalí dotazník o B2B marketingu?

Jste marketéři v korporátu, marketingoví manažeři, freelanceři na volné noze nebo se jinak v marketingu pohybujete? Vaše odpovědi pomohou nám i vám zjistit:

·       Který kanál v roce 2022 přinesl nejvíce leadů?

·       Na které sociální síti se vám nejvíce daří?

·       Jaké výzvy nás čekají v roce 2023 v B2B marketingu?

·       Co plánujete podniknout pro zvyšování konverzí?

·       Jak na to nachystáme marketingové rozpočty?

·       Ve kterém kanálu vidíme/vidíte budoucnost v roce 2023?

A to zdaleka není vše. Dotazník vám zabere sotva 5 minut, ale výsledky budou, věříme, přínosné pro nás všechny.

Abychom vás, naše respondenty, za váš čas i ochotu odměnili, připravili jsme si pro vás výsledný report v exkluzivním předtermínu! Pokud tedy chcete vědět, jak vidí letošní i následující rok ostatní B2B marketéři, vyplňte dotazník a těšte se na výsledky.

https://bit.ly/B2B-2023

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.