Chcete vědět, zda (a jak) se vám vrací peníze, které vkládáte do reklamy? A víte, co je PNO? Proč se ptáme? Protože to spolu souvisí.
Hodnota PNO nám v procentech říká, jaká část z obratu získaného díky reklamě byla do reklamy vložena. S označením PNO jste se setkali, pokud pracujete v rozhraní Sklik. V Google Ads se setkáte s výrazem „Hodnota konverze/cena“, který nám podává obdobnou informaci jen v obráceném poměru.
PNO spočítáte jako poměr nákladů na reklamu a obratu (získaného z dané reklamy) vynásobený stovkou – výsledek je procentuální hodnota PNO. A co vám PNO o úspěšnosti vaší reklamy říká? Čím je hodnota PNO nižší, tím je reklama efektivnější. Nelze ale říct, že by nějaká konkrétní hodnota PNO už byla špatně a některá ještě v pořádku. Záleží na více faktorech.