Blog

B2B dotazník: Co nás čeká v B2B marketingu v roce 2025?

4. prosince 2024Blanka Chocová

Rok 2024 byl plný výzev i nových příležitostí v B2B marketingu. Jaké strategie zafungovaly nejlépe? Kde firmy objevily nové lead-gen příležitosti? A jaké trendy nás všechny ovlivní v roce 2025? Pokud máte na začátku roku v marketingových strategiích více otazníků, než by se vám líbilo, jste tu správně. Přispějte svým insightem do našeho B2B dotazníku a pomozte nám najít odpovědi.

Proč vyplnit náš B2B dotazník?

Pomozte nám vytvořit bigger picture. Díky vašim odpovědím zjistíme:

➡️ jaké kanály letos nejvíce zabodovaly

➡️ co vás, vaše kolegy i konkurenci čeká v roce 2025

➡️ kde firmy plánují růst a kde se budou škrtat rozpočty

A nejen to. Z vašich odpovědí vytvoříme přehledný report plný dat, která mohou pomoci vám i dalším marketérům lépe naplánovat letošní rok.

Co získáte za pár minut svého času?

✔️ Stylovou infografiku s výsledky

✔️ Praktické tipy pro rok 2025

✔️ Přednostní přístup k detailním závěrům

✔️ Vylepšenou B2B karmu

Jak na to?

Dotazník vám zabere jen 5 minut. Vaše odpovědi jsou anonymní, ale jejich přínos je obrovský. Zkrátka malý krok pro člověka, velký pro lidstvo. Výsledky vám pošleme v exkluzivním předtermínu – tedy ještě před tím, než je v premiéře široké představí kolega Michal Jeník v rámci B2B Summitu na Czech On-line Expo.

Pomozte nám vytvořit ucelený přehled B2B marketingu

Pokud chcete zjistit, jak to v B2B marketingu v roce 2024 vypadalo a na co se můžeme těšit v roce 2025, přidejte se k respondentům našeho B2B dotazníku.Děkujeme vám za váš čas a chuť sdílet své názory a zkušenosti.

Sdílet článek:
Blanka Chocová

Autorem článku je Blanka Chocová

Copywriter & Social Media Specialist
LinkedIn
Blanka je naše copywriterka. Jejím revírem jsou sociální sítě, blogy a webové stránky. Poradí si s textací reklamy na Linkedin i obsáhlým e-bookem.