Jaký byl rok 2022 v B2B marketingu a co nabídne rok následující? Jaké nás čekají výzvy a jak tomu přizpůsobíme marketingové rozpočtu? V Lead Magnetu jsme se zatím nevrhli na věštění z karet, ani kávové sedliny. Zvolili jsme o něco konzervativnější způsob, jak se dobrat k výsledku – dotazník.
Jste marketéři v korporátu, marketingoví manažeři, freelanceři na volné noze nebo se jinak v marketingu pohybujete? Vaše odpovědi pomohou nám i vám zjistit:
· Který kanál v roce 2022 přinesl nejvíce leadů?
· Na které sociální síti se vám nejvíce daří?
· Jaké výzvy nás čekají v roce 2023 v B2B marketingu?
· Co plánujete podniknout pro zvyšování konverzí?
· Jak na to nachystáme marketingové rozpočty?
· Ve kterém kanálu vidíme/vidíte budoucnost v roce 2023?
A to zdaleka není vše. Dotazník vám zabere sotva 5 minut, ale výsledky budou, věříme, přínosné pro nás všechny.
Abychom vás, naše respondenty, za váš čas i ochotu odměnili, připravili jsme si pro vás výsledný report v exkluzivním předtermínu! Pokud tedy chcete vědět, jak vidí letošní i následující rok ostatní B2B marketéři, vyplňte dotazník a těšte se na výsledky.