Blog

Lead Magnet startuje

16. listopadu 2018Jindra Jíra

Dobrodružství začíná, Lead Magnet startuje.

Když jsem před více než 10 lety začínal jako obchodník v ICT, snažil jsem maximálně zefektivnit proces akvizice nových zákazníků – Lead Generation Marketing. Na zahraničních trzích se mi dařilo, na českém to tak nefungovalo.

V průběhu let jsem pochopil, že český, resp. česko-slovenský trh se liší od velkých západních trhů. V generování leadů u nás se vyplatí bojovat o každý lead, pokud se pohybujete v B2B. Hromadné “nálety” se ukázaly jako neefektivní, naopak cílené nabídky měly úspěch. Zázračné nástroje, které fungují v zahraničí tady naráží na nedostatek potenciálních leadů.

Měl jsme možnost řídit a strategicky rozvíjet v marketingu několik významných společností. Díky zkušenostem z obchodu jsem viděl, jak oddělené entity jsou ve firmách obchod a marketing. Právě ta oddělení, která by měla sedět vedle sebe a konzultovat každý lead, který přijde. Během let jsem získal neocenitelné zkušenosti. Proto jsem si začal skládat vlastní metodiku, resp. kombinovat a zkoušet dostupné zdroje a možnosti pro lead generation marketing a lead management.

LEAD GENERATION MARKETING SLUŽBY

S tématem lead generation marketing jsem vystoupil na několika konferencích. Ve chvíli, kdy jsem byl zahrnován zvídavými dotazy manažerů firem všech velikostí jsem si uvědomil, že lead generation marketing pro B2B je tabula rasa.

Proto jsem stvořil Lead Magnet, vlastní konzultační značku, která B2B společnostem pomáhá a ukazuje, jak dělat lead generation marketing lépe a efektivněji. Zároveň pomáhá propojit marketing a obchod, protože tyto dvě oddělení musí být velmi úzce provázané a musí spolu kooperovat.

Jak s oblibou říkám, škoda leadu, který padne vedle.

Již první výsledky mi ukazují, že poradenství v oblasti lead generation marketingu a lead managementu dokáže v opravdu krátkém čase přinést reálné výsledky.

Pokud máte zájem se o tom sami přesvědčit, neváhejte se mi ozvat na jindra@leadmagnet.cz. Pokud ještě nejste ve fázi, kdy byste chtěli tuto oblast aktivně řešit, přidejte si Lead Magnet na nebo mě na LinkedInu nebo Twitteru. A nezapomeňte si přečíst další zajímavé články, třeba Jak je důležité míti funnel.

Krásný zbytek roku 2018.

Jindra

Sdílet článek:
Jindra Jíra

Autorem článku je Jindra Jíra

FOUNDER & CHIEF STRATEGIST
LinkedIn
Jindra je zakladatelem Lead Magnetu a hlavním stratégem, který má na starosti veškeré strategické a konzultační požadavky klientů.